Pages

Wednesday, March 30, 2011

13th entry 2011 : Congrates Besties a.k.a Dr. Farhana Erman

 assalamualaikum readers..
hari ni just mau tulis entry pendek..
i want to say CONGRATULATIONS to my BESTIES,FARHANA.
sebabnya dia menerima berita gembira bahawa dia telah lulus exam and now she is officially a doctor.
Dr. Farhana Erman MD UKM..
congratulations once again dear..
petang tadi dia ada call saya mau bagitau pasal berita ni..tapi saya tak dapat angkat call sebab dalam class.
sangat-sangat terharu bila dia cakap,
"call nak kongsi berita gembira ni dengan kawan baik le..hehe..okay nnt jumpe ye :)"

Ana,
  • aku doakan agar ko terus success dalam kerjaya ko..
  • harapan aku juga supaya ko menjadi Dr. yang paling best di dunia ni.
  •  nanti kalau aku sakit,ko boleh la rawat aku..hehehe..
  • and last sekali hope ko dapat berbakti kepada masyarakat dan yang paling penting berbakti kepada family ko..
  • i'ALLAH aku balik semenanjung nanti kita jumpa..rindu kat ko.. :)

 last but not least,ni la si Dr. Farhana..time ni dia tengah buat newborn screening.

oklah,till then..
assalamualaikum..

p/s : ana,aku curi gambar ko satu..hehehe.. :)

2 comments:

farhanaerman said...

eh eh ade entry khas pulak..
hahah...neway tq syg for yr support..really appreciate it :)

Leeya Hezlin said...

besties :
hehe..aku mau berkongsi kejayaan ko ni dengan semua..
u r most welcome dear.. :)
i'ALLAH aku akan terus support ko sampai bila2..

 

W.A.L.K D.O.W.N M.E.M.O.R.Y L.A.N.E Template by Ipietoon Cute Blog Design