Thursday, September 6, 2012

21st entry 2012 : Kemas barang

assalamualaikum & salam sejahtera readers..
apa khabar??harap semuanya sihat-sihat la ya..masih lagi dalam mood raya??hehe..
by the way,cuti semester hampir sampai ke penghujungnya..
3 days left before i fly to Kota Kinabalu again..
nothing much to say right now..just hope everything gonna be ok..

oklah,al-kisahnya insyaALLAH hujung tahun ni ibu akan berpindah ke Perak..
nak tak nak kena la kemas barang-barang dalam bilik ni..
tak ada banyak barang pun..yang banyaknya buku-buku dari zaman dip dan masa kerja dulu..
seharian juga la mengemas bilik tu..
ini pun masih ada yang tak berkemas lagi..kain baju la..tapi ibu kata tu nanti masuk dalam plastik besar ja..bilik ni pun belum siap dibersihkan lagi..
akhirnya setelah dikemas,banyak ni ja barang yang ada & dapat dimasukkan ke dalam kotak..




hmm barang-barang nak bawak balik sabah belum kemas lagi..
sangatlah malas sebenarnya..tapi kena gagahkan juga la..
balik sabah ni pun tak bawa banyak barang sangat..
1 beg tarik,1 beg belakang & 1 beg sederhana kecil nak letak segala dokumen yang penting..




orait,saya stop kat sini ja dulu untuk hari ni..
insyaALLAH kita jumpa di entry yang lain pula..
mungkin sampai KK nanti baru ada entry..
so,have a nice day readers..
sekian,wassalam..

12 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Bgus la dh siap kmas...gud utk sem baru yea....

Everything's Everythings said...

hahah 3 hari sebelum balik pun tak kemas lagi, lebih kurang aku juga lah ;D
ap2 pun selamat pindah rumah dan selamat balik ke sabah ;D

Woofer Storm said...

pndah perak satu keluarga ke apa ni??

jaga dri dnegri sabah dibawah bayu ye sis.hehe
selamat malam^^

fara said...

Wahhh jauh kaki melangkah ni.
Luas pemandangan! :)

Nisa Greennnpanda said...

wah... so busy dok ngemas je la awk nie ye leeya..

moge slamat smpi kat KK nnti..

nway, thanks for the wish~!! ^_^

-meeSUPERGIRL- said...

hati2 .. :)

★ aIsyaH ★ said...

wah..nak kena kemas 2 set la kan..satu nak ke perak..n one nak ke sabah..mesti penat..hehe..xpe2..btw,chaiy0kk!!xD

Hanamiko Sakura said...

dari mana hendak ke mana? eh! hehe

O CIKTEDDY said...

pergh barang! banyak!huhu

nabilah_2908 said...

isin lepas dah start kelas la eh..? :)

sama lah macam adik saya...baru ahad yg lepas hantar dia balik and..hujung minggu ni dia nak balik semula... home sick la tu...ye la dah lama dok rumah...huhu.. ;)

Woofer Storm said...

semoga akak kan baik2 saja..amin3

Juliet_iRa~" said...

lepas ni akk pindah perak ke?

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com