Thursday, September 13, 2012

22nd entry 2012 : Kenangan 09.09.2012



hilang : 09.09.2012
disedari : 10.09.2012
report : 11.09.2012

12 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

takziah di atas kehilangan...mmg xbest bila jd cmtu...leceh...macam macam nk kena buat...

chot ok..! said...

alahai..sabar yer dengan dugaan ni

entry dari sya :
http://chot91.blogspot.com/2012/09/ceritakubahagiakukebahagiaanku.html

Anonymous said...

sabar ye kak..sy tak tahu,baru je tahu ni..

achie~

teha said...

sabar ea sis :)

AinsHa=) said...

whuiih, bahaya tu hilang ic dengan kad banks. Keep calm and patient akak.

-meeSUPERGIRL- said...

insyaallah kalau ad individu yg jmp dan harap dikembalikan ..

M Fizan said...

dugaan ni. insyaAllah ada hikmahnya. be strong :)

nabilah_2908 said...

alahai...sabar ye Leeya... :)

Woofer Storm said...

akak mesti bz skg ni kan??

asfira aminuddin said...

sabar babe! i pun penah kehilangan purse. seih sgt rasanya :(

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat box pakjoe tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Juliet_iRa~" said...

laaa siannya akk...

so skg ni mesti x jmpa kan?huhu..buat baru la yea semua?nsb baik duit xbyk dlm tu...hmmm..

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com