Pages

Thursday, January 23, 2014

1st entry 2014 : Alhamdulillah..I'm Officially a Wife

Assalamualaikum & salam sejahtera..
allahuakbar..agak lama saya menyepi dari ber'blog'..
apa-apa pun saya kembali untuk mencoret di ruangan ni..
hari ni dah hari ke 23 bagi tahun 2014..
dah terlambat rasanya untuk mengucapkan selamat tahun baru kepada semua..
dan alhamdulillah pada 10.01.2014 saya telah selamat diijabqabulkan dengan pasangan saya..
semuanya berjalan lancar dari hari pernikahan sehinggalah ke hari resepsi..
terima kasih pada yang mendoakan dan terima kasih juga kepada semua yang terlibat terutamanya keluarga saya dan keluarga mertua..
semoga kita semua dilimpahi dengan kasih sayang dan rahmat dariNya..insyaALLAH..


candid ♥♥♥

6 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Selamat pengantin baru....
Bru blk dr pntai?Honeymoon?
Moga bahagia selamanya....

Leeya Hezlin said...

Terima kasih..
Yup..semalam p pantai..
Ikut suami kerja ke kemaman..
Insyaallah..ameen.. ;)

~Sal Ismail~ said...

Tahniah sayang.smoga berkat Allah sentiasa mengiringi perjalanan kalian hingga ke jannah~ =)

Leeya Hezlin said...

Terima kasih kak sal..
Insyaallah..mudah-mudahan.. ;)

Hanamiko Sakura said...

tahniah, semoga baitul muslim ni berkekalan hingga ke jannah :)

Leeya Hezlin said...

Insyaallah..ameen..
Terima kasih.. ;)

 

W.A.L.K D.O.W.N M.E.M.O.R.Y L.A.N.E Template by Ipietoon Cute Blog Design