Friday, June 3, 2011

22nd entry 2011 : Doa Apabila Bercermin

assalamualikum dan salam sejahtera semua..
hari ni 03.06.2011..mei sudah pun berlalu meninggalkan kita dan jun pula menyusul..
semoga kita semua mendapat kerahmatan dari ALLAH,insyaALLAH..

hari ini saja mau kongsikan satu doa..
masa saya jadi guru tadika dahulu,saya ada tuliskan doa ini untuk pelajar saya..
doa ini diambil dari sebuah buku..
semoga mereka masih lagi mengingati doa ini..
apabila bercermin,bacalah doa ini dan semoga ianya memberi manfaat kepada kita semua.. :)



11 comments:

SheyPull said...

insyaALLAH...sy akan igt doanieh..:P


JOM singgah blog saya nak... kalau-la-orang-kat-malaysia-boleh-buat mcm niee

Leeya Hezlin said...

hehehe..i'allah awak akan ingat.. :)

HonEyBuNNy said...

alhamdulillah....ila selalu amalkan doa neh...

kadang2 terlupa terus baca yg bm tu ja time berciap..ehheh

ibnubaba_04 said...

betul tu ustazah..nak kacak ke cantik..sllu amalkan doa ni

btw..sy pon penah ngaja bdk2 darjah 6 dulu tentang doa ni..skang dh menengah

adan said...

wow.. thanks for sharing doa.. ^_^

Leeya Hezlin said...

honeybunny:hmm bagus la macam tu ila..leeya pun amalkan,i'allah..

time bersiap tu memang nk cepat..ehehe..2 yang lupa kot..ehehe..

Leeya Hezlin said...

ibnubaba_04 : sekarang x ustazah dah..ehehe..yup,amalkan doa ni,i'allah ja..

ooh ustaz la ni eh?btw,bestkan jadi cikgu??hieeeee...


adan : u r most welcome..i'allah nanti akan share doa lain pula ya.. :)

::Hanyll:: said...

wahh~ insyaAllah..saye sll ingat doa nk pakai baju dengan doa lepas makan je..hhi tu la kecik2 dlu kite ingat semua tapi dh tua2 ni..hmm manyak mkn semut agaknye..hihi

Leeya Hezlin said...

hehehe..saya pun xbanyak pun ingat doa..masa kecik2 memang kira terer la..
dah besar2 ni..hah,semua lupa..
agaknya betul la banyak makan semut..hehehe.. :)

miss.Addin said...

nice sharing :)

Leeya Hezlin said...

thanx miss.Addin.. :)

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com