Monday, May 30, 2011

21st entry 2011 : Penat Tapi Seronok

assalamualaikum dan salam sejahtera readers..
hope semua sihat..
hari ni hari first saya bekerja..even part time tapi saya happy sebab dapat la kumpul duit sikit-sikit dan dapat isi masa saya selama 4 bulan cuti sem ni..
saya bekerja dengan ibu saudara saya.dia dapat tender kantin so saya ni tolong sikit-sikit saja la..
agak penat la hari ni..maybe first day dan saya tak berapa arif lagi..
tapi saya happy..itu yang penting..
semoga hari-hari yang akan datang saya akan makin mahir dan dapatlah tambah ilmu pengetahuan dalam bidang perniagaan..
ok lah,saya mau rehat dulu..i'ALLAH jumpa lagi di next entry..
sekian,wassalam..

8 comments:

HonEyBuNNy said...

bestnya leeya kerja...

dapat pengalaman n duit poket kan...

xpa..hari pertama mesti letih n penat..nanti bila da lama2 mst rasa seronok kan kerja...jnji kena enjoy dgn kerja tu.....heheh

Leeya Hezlin said...

best juga la ila..
hehehe..dapat tambah macam2..
lagipun kerja xsusah..ok la..

aah tu la..hari 1st memang kelam kabut sikit..
hope hari2 lain akan ok..
betul-betul,janji kita seronok bekerja.. :)

SheyPull said...

makcik!!! nak mee goreng 1...:P



JOM singgah blog saya nak... cerita DEMAM PANAS dan SAYA

Leeya Hezlin said...

sorry..saya bukan makcik ye..hahahaha...

dah singgah pun.. :)

HonEyBuNNy said...

nanti leh la belanja ila makan kan..ehheh

ila xnak buat shortsem..tapi mama suoh buat jugak..lau x, ila pun nak kerja tau..heheh

Leeya Hezlin said...

bha..boleh jak...hehehe..
xpa la..dah ambil short sem ni,makin cepat la ila habis study..
lepas ni dah boleh kerja.. :)

nabilah_2908 said...

hmm...ada juga aktiviti masa cuti ni..

adik sy...cuti sem ni...makan..todo..internt...tv...tu jer la keje nya...huhu....

Leeya Hezlin said...

yup..ada juga la..
biasalah tu nabilah..
bak kata adik dan sepupu saya yang masih belajar,"mahu qada' masa2 di hostel.."
hehehe.. :)

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com