Monday, January 31, 2011

3rd entry 2011 : Saman & Cuti CNY

salam readers..apa khabar??hope semuanya sihat-sihat ok..
saya kat sini tak berapa sihat..
selesema dan sakit tekak..mungkin disebabkan cuaca sekarang..

ok lah,terus saja dengan tajuk entry..
hmm,hari khamis lepas saya kena saman dengan HEP..
sebabnya saya pakai sandle..huhuhu..
sabar jek la..

hmm hari ni dah start cuti seminggu..
cuti mid break dengan cuti raya cina sekali..
seronok tengok budak-budak cina balik bercuti..
tinggal la kami di rumah..hehehe..
plan cuti ni ada yang tak jadi..patutnya semalam saya follow member balik kampung dia di sandakan.tapi tak jadi sebab sandakan dilanda banjir..
non stop raining..semoga tiada kejadian yang buruk berlaku kepada orang-orang di sandakan..

dan kalau tak ada aral melintang,hari rabu ni mau jalan-jalan pergi pulau..
dengan budak-budak ums..
saya follow pun sebab roommate ajak..
lagipun tak ada plan dah kan,so saya rasa tak salah pun mau join.at least terisi juga cuti ni.. :)
ok lah,mau buat kerja ni..jumpa lagi nanti..
take care..
sebagai penutup,terimalah gambar saya dengan murni di 1B..di belakang tu adalah decoration untuk chinese new year..cantikkan??
bye..salam..



p/s : HAPPY CHINESE NEW YEAR 2011
 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com