Tuesday, September 28, 2010

...mAsA iNi...

salam semua..and selamat sejahtera..sihat??lama rasanya tak berblogging ni..hmm,memang busy sikit sekarang ni..lagi-lagi dah nak habis semester ni kan..assignment kena siap dan hantar,presentation kena setelkan,dengan class tutorial lagi..dan macam-macam la..

life aku buat masa ni :
  • study - alhamdulillah ok..even dah lama tinggal zaman sekolah dan diploma,aku masih lagi ok..cumanya agak lambat untuk aku catch up la
    • presentation - dialog antara agama dah setel..yang belum setel ialah hubungan etnik (malam ini),pengantar psikologi,pengenalan psikologi perkembangan dan penegnalan psikologi kanak-kanak
    • assignment - pengantar psikologi,dialog antara agama dah hantar..yang belum hantar ialah hubungan etnik,pengenalan psikologi kanak-kanak (group) dan pengenalan psikologi perkembangan (group)
  • kewangan - buat masa ni masih lagi cukup semuanya
  • kawan-kawan - ok saja..housemates ngn roomate pun ok.tapi aku sangat merindui kawan-kawanku di semenanjung..salwa,aisyah,yaya,dayah..rindu nak gelak-gelak,rindu nak merajuk-rajuk,rindu nak bercerita..aku rindu semuanya..
hmm rasanya sampai sini saja dulu..lain-lain masa nanti update lagi..i'ALLAH..ceria-ceria selalu..salam..

p/s : kepada salwa..aku happy sangat time balik hari tu..dapat luangkan masa dengan kau..tapi aku sedih bila kau,dan budak dua orang lagi tu aku tinggalkan kat airport..i'ALLAH nanti aku balik sana,boleh jumpa..

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com