Friday, July 9, 2010

...uPdAtE...

salam..hye semua..apa khabar??hope semua sihat..aku,alhamdulillah sihat..hmm dh lama tak menulis dalam blog ni..almaklumlah,busy dengan minggu suai mesra..penat rasanya minggu ni..next week dah start class..huhu..sepanjang minggu suai kenal ni,macam-macam aktiviti la ada..tapi bagi aku,yang paling best adalah senamrobik..baru jek semalam kami senamrobik di stadium UMS..memang seronok la..ok la,aku nak rehat sebentar..tadi,aku pergi register subjek di 1 megalab di library..arghh,sungguh lama aku di sana..4 jam..termasuk la dengan beraturnya..ok,nanti ak cerita lagi ya pasal life di kampus ni..daa..salam..

2 comments:

farhanaerman said...

syg!best x kt sana??

Leeya Hezlin said...

yes my dear...srnk jek di sini..
kwn pn dh ade..
lg srnk sbb leh tgk pntai hr2..sblh ums jek..
n leh tgk gunung kinabalu..
klu de rezeki meh la dtg cni ye..
ehehehehehe

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com