Monday, July 19, 2010

...tAhUn kE-2...

salam dan hello everybody..
aku doakan semuanya sihat-sihat ok..
alhamdulillah,bersyukur aku atas nikmat ALLAH..
hari ni,masuk tahun kedua aku dengan si dia..
even setelah 10 tahun lebih aku mengenali dia,namun masih banyak lagi yang perlu aku pelajari,yang perlu aku fahami tentang dia. 
hope semuanya dipermudahkan..
insyaALLAH segala apa yang melanda akan diselesaikan dengan baik.
semoga hubungan kami akan terus kekal sampai bila-bila..
dan moga semuanya dirahmati dan diberkati oleh ALLAH..
doakan kami ya..
ok,daa..salam..

gambar dari en.google

4 comments:

nabilah_2908 said...

Happy Anniversary....

semoga kekal hingga ke akhirnya.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CREAM PUFF

Leeya Hezlin said...

tq nabilah.. :)

Syariniey Amran said...

welcome to the club! hehe
tp sya agi 2 bulan masuk 3 tahun :)
hepi always k dengn si dia.. :)

Leeya Hezlin said...

hehehe..thanx sya..
hah,sya lg lme ngn fiz..
leeya doakn sya ngn faiz pn akn kekal smpai bile2 k..
:)

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com